Cutekid De är otroligt tuffa när de spänner sig för varandra. Hanarna brukar skuggboxa ganska friskt, spec när 2 hanar hamnar i samma bower som en hona.
Cutekid Ja de färgar inte ut till 100% ännu. De ska gå in sig lite till, då jäklar. Lite färgförstärkande foder gör susen med. I nuläget går det 3 fina hanar och lockar på honorna och de reflekterar ljuset helt otroligt i sidorna. Man ser liksom blixtar hela tiden i karet när man sitter och kikar på dem.
Micke CutekidJag får väl se till att det blir lite riktiga fiskar i denna tråden Då kan du inte komma med grå tanganyikasillar Calle ;)
Cutekid MickeDå kan du inte komma med grå tanganyikasillar Calle ;) De är rätt lika i formen Micke, fast jag kan utlova fetare färger framöver än dina he he. Jag har för mig att Lasse i Sandby har ett par sådan där som du har om någon är intresserad av dem. Mvh
choffe CutekidJag får väl se till att det blir lite riktiga fiskar i denna tråden det har du rätt i!!! så gudomligt vacker!!! ;) önskar jag hade ett kar med såna men har ju ingen plats:'( det är iaf den vackraste tanganiykacikliden jag vet! mvh christoffer
Laesk CutekidDe är otroligt tuffa när de spänner sig för varandra. Hanarna brukar skuggboxa ganska friskt, spec när 2 hanar hamnar i samma bower som en hona. Satan! .. Kusligt bra bilder calle! men fiskarna intresserar mig noll :)
Bright_Blue Tanganyika regerar. Lägg upp mer bilder Cutekid. Synd att jag inte får in större kar i lokalen typ 720 i lokalen isf hade jag skaffat kilesa och lite foai eller Petrochromis.Har tröttnat totalt på Malawi : )
Jonas-E hmmm...melanogenys är fina men de finns inte mycket i sandlekarväg som slår en X.spilopterus mabilibili ;) Featherfins är dock en annan femma :) på bilden: tuggande hona. Hade hon bara hållt ynglena hade jag varit överlycklig.
Laesk Stefan_FNystädat 720, Bortse från pumpen e ni snälla! Den ska bort om nån vecka! :) För fasen stefan, du ska inte dela me dig av anabolan till guldsömmarna, de är dyra grejjer! (för hur kan dom växa så fort?!) :)
Laesk Jonas Ehmmm...melanogenys är fina men de finns inte mycket i sandlekarväg som slår en X.spilopterus mabilibili ;) Featherfins är dock en annan femma :) på bilden: tuggande hona. Hade hon bara hållt ynglena hade jag varit överlycklig. Kännde mig tvungen... hatar massa fiskar i bakgrunden...(om de då inte är ett lekpar eller så) annars kanonbild! :)
jarinen Numera Lägg upp era nytagna bilder så jag Laesk får modda dom. Sitter just o funderar på om jag skulle vara så förtjust i att få en bild moddad. Jag tror inte det om jag inte bett om det eller blivit tillfrågad först, men så kanske är fallet här. Mvh Jari