Ursprungligen postat av eraserx
På deras skivor dom släppt så är inriktningen på deras musik dödsmetal med mer growling. Å detta var som sagt anpassat för att passa eurovision...
Ursprungligen postat av eraserx
Det som är sjukt att så många gillade det! Är för mig helt sannslöst! Bojkotta Lordi!
Dessa uttalanden störde mig mycket därav det ”sjaskiga” inlägget, det första för att det var rent okunnigt att påsta detta vilket sedan eraserx talat om varför pga av just okunnighet..
Det andra störde mig att eraserx ansåg att det var sjukt att gilla låten, då har han allltså kallat mig för sjuk……då blev jag lätt irriterad.
Om Någon tog illa upp av mitt inlägg så ber jag om ursäkt…..
Ursprungligen postat av Stefan Larsson
Fattar inte vart du vill komma med ditt ganska sjaskiga inlägg ffn (ja jag kan också vara sååå tuff så jag skriver för fan i förkortning).
Oj stefan blev du förnärmad av mitt inlägg, det var ju synd det har väl aldrig hänt förut
;)
Tycker du det är tufft att skriva ffn, ffn ffn ffn…… :) faktiskt så var det av respekt för ev yngre läsare, blev du stolt när du förstod min felaktiga förkottning? :)
Den blev faktiskt fel, jag brukar skriva f f-n men mellanslaget och bindestrecket kom av sig i ilskan……annars kan det ju betyda mycket, f.n. betyder ju för närvarande bla..
Ursprungligen postat av Stefan Larsson
Sedan kan man fråga sig en annan sak...om du lider av att läsa att andra tycker olika mot vad du tycker...gtiali (ge tusan i att läsa inläggen).
Jo stefan jag brukar praktisera mig av din förkottning gtiali, fast jag har döpt om den: joilsisjsidsthdojsihj
(jag orkar inte läsa alla stefans inlägg så jag skiter i det skulle ta hela dagen och jag skulle inte hinna jobba) du har ju ett par inlägg då och då med rätt mycke tyckande i….:)
Men som jag sagt förut, alla får tycka vad de vill bara inte man rackar ner på andra…
jarinen
Näe, nu kör vi lite Kiss debutplatta från -73, svänger fint.
Mvh Jari
Kunde inte låta bli utan drog igång den också, nu följer jag upp den med alive…rätt bra faktiskt…….
(och snälla Stefan explodera inte nu och ta mitt inlägg med lite ironi, jag läser förmodligen inte ditt svar iaf. ;)
Over and out