MickeEftersom du anser att du inte får uppdrag trots att du erbjudander kände jag mig tvungen att påminna om att du faktiskt har fått uppgifter.
Jag erbjöd mig i en annan tråd när det var hektiskt med genomförandet av en annan del av ciklid.se och trots att ansvariga sett det jag skrev så kom inget svar så då blir man lite förvånad över att man inte får någon respons.
MickeJa det var väl för att du ansåg att dina förslag till förändringar inte genomfördes snabbt nog? Det är så det fungerar med föreningsarbete, man måste vi hänsyn till andra och ibland måste man jämka lite.
Det var en del av mitt beslut att avgå från de sysslorna, men en annan del var att det som utlovats inte avklarades i tid (över ett halvår fel) och då fick jag stå i kläm vilket jag inte ansåg ligga på min del. Styrelsen var ganska handlingsfattig i den situationen och då kände jag mig faktiskt manad att göra en markering. Hela poängen med Fototävlingen och Medlemmarnas bilder höll ju på att rämna...
Micke...det var inte alls enbart mina förslag...utan beslut från er sida om hur den avdelningen skulle se ut. Det blev pladask.
MickeNej jag menade inte att du är diskad för nya uppgifter men du framställer det som om vi inte lyssnar när du erbjuder din hjälp, du har ju faktiskt fått uppgifter.
Jag har hela tiden pratat om nutid när jag nämner att jag är villig att hjälpa till, även om det är mycket små arbeten...men du verkar ha hakat upp dig på det där gamla så då är det inte så mycket att göra åt det.