Niclas LarssonTrevligt att se dig i denna tråd Janne. Kanske på sikt betyder att du kommer till insikt om och provar lite CA ciklider, som är så grymt spännande och fashinerande.
Sedan kommer du att finna att människorna på de här trådarna är hyggliga och hjälpsamma på alla sätt och vis, Och det är nog det jag inbördes mest beundrar hos CA entusiasterna. Inte många inlägg eller trådar som tar upp annat än att hjälpa till och sprida kunskap och lite ryggdunkar här inte.
Så här jag tror att även du har en del att lära,
Vi hade bland annat lärt dig att ändra ditt hälsning meddelande till: Jag har 27000 liter erfarenhet att dela med mig av till Er som funderar på att börja med Malawiciklider. istället för att skrämma folk ifrån att fråga om de fiskar du älskar med frasen: jag har bara 27000 liter vatten fördelat på 160 akvarium, proppfulla med bara ciklider.
Som sagt välkommen till CA trådarna.
/NIclas
ja nu tycker jag att det är trevligt med folk som vill lära ut, men ni ska ju inte behöva lära ut något som inte är sant, jag kan väl inte hjälpa att jag har 27000 liter vatten fördelat på 160 akvarium proppfulla med bara ciklider. ni är hjärligt välkomna att besöka mig och kolla om det är sant. eller höra med andra som har varit här.
och sen förstår jag inte varför ni är lättretade, om ni nu är så ödmjuka.
bara för att jag skriver att det är en klubb för inbördes beundran. för visst om ni rannsakar er och ser tillbaka på tråden, så är det väldigt få som skriver i tråden, men dom som skriver i tråden dom skriver rmånga inlägg.
och det är väl inget fel i det, jag gav bara min personliga reflektion om trådenmvh janne