malawijanne eller höra med andra som har varit här.
och sen förstår jag inte varför ni är lättretade, om ni nu är så ödmjuka.
bara för att jag skriver att det är en klubb för inbördes beundran. för visst om ni rannsakar er och ser tillbaka på tråden, så är det väldigt få som skriver i tråden, men dom som skriver i tråden dom skriver rmånga inlägg.
och det är väl inget fel i det, jag gav bara min personliga reflektion om trådenmvh janne
Jag tror ingen FRÅGADE dig om din peronliga reflektion.... Det är ett nätforum inte ett ställe där man pissar på varandra, Utan man för konversationer med text/bilder. Man startar nya trådar om inte det man peronligen vill passar in eller vill ha sagt, Men det är komiskt att det konstant hamnar "peronliga reflektioner" i olika trådar.(Inte enbart din kommentar). Gör du det i vanliga livet med, går på jobbet och kläcker ur det något helt orevelant i några andras diskussioner ?.
Nu var det endel lättretliga personer som tilltalade detta till dig på olikas sätt ,bättre & sämre & i stället för att be om ursäkt och falla in i ledet så i mina ögon skiter du ytligare igen att tillföra något vettigt till tråden....
Starta en ny tråd om inbördes beundran, eller skriv om vad DU kan i andras trådar för jag tror du har massor av erfarenhet att lära ut, men snälla sluta vara ....