deelay Jesus va ute o fiskade idag, när jag först såg han på håll såg det ut som han gick på vattnet =) mend det var tydligen bara grunt.
Eddie Laesk:) Jag vill ha en synth farsan jag vill ha en synth, när jag konfirmerar mig.... Hehe bara för bra bild!!!
deelay kaj.pMÅste skaffa mig ett bättre tele objektiv Kul e de vart hittade du en sån liten pippi? coolt =)
Tony deelayvart hittade du en sån liten pippi? coolt =) Pippi+mangrove = förmodligen inte Getterön :D
kajp deelayvart hittade du en sån liten pippi? coolt =) Tja det var i mangroveträsket på Langkawi Malaysia Det jag hade o jobba med var ett sigma 70-300mm Nu är det till salu :)
molnlycke-ciklidodling deelayhaha va i helskotta e Getterön? ja jag tror nog det ligger på västkusten söder om göteborg, varberg är nog ett bra tips. ja niklas jag ser fram emot att visa sveriges framsida.mvh janne
kajp mölnlycke ciklidodlingja jag tror nog det ligger på västkusten söder om göteborg, varberg är nog ett bra tips. ja niklas jag ser fram emot att visa sveriges framsida.mvh janne Getterön Skyddad våtmark. :) LIte andra kort Bl.a fiskmatning av frugan o sonen haha
molnlycke-ciklidodling kaj.pGetterön Skyddad våtmark. :) LIte andra kort Bl.a fiskmatning av frugan o sonen haha ja dom gulsvartrandiga fiskarna dom är vanliga i thailand också, men det känns lite som att dom fiskarna som din fru och pojk matar , kommer från malaysia eller något annat land från sydostasien eller har jag fel. janne
kajp mölnlycke ciklidodlingja dom gulsvartrandiga fiskarna dom är vanliga i thailand också, men det känns lite som att dom fiskarna som din fru och pojk matar , kommer från malaysia eller något annat land från sydostasien eller har jag fel. janne Inte har du fel Janne :)
Robin Någon slags Abudefduf. Riktigt fin fisk. http://images.google.se/images?hl=sv&q=abudefduf&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
MickeA Jag vill också ha ett lika estetiskt sinne som Laesk. :-( I brist på annat lägger jag väl upp ett par pippibilder från idag.