. Och när folk har defecta grupper 1 hanne o 39 honor då vet du när du köper att det är samma pappa till era yngel, jag köper själv inte sånna yngel på grund av att jag tycker det är onaturligt, om man har sånna grupper så håller man om man är seriös med sin odling fler sånna grupper, lr har fler hannar som man rullar på,
som sagt det är min syn på det,alla tycker inte lika. hoppas att någn inte blir arg nu ;D
MVH/ Pontus
Hur vet du,bara för att där är 15 hanar,att inte alla dom hanarna kommer från samma pappa sen innan då?
Och bara för att du har 15 hanar så kanske det bara är en som leker av honorna och då har du ju ändå alla ynglen samma farsa.
Som du resonerar så är det ju bara folk med vf grupper som är seriösa nog att sälja yngel och helst då bara dom med många hanar där man kan bevisa att mer än en hane lekt av honorna(hur man nu gör det).
Jag vet flera odlare som inte har mer än ett par hanar till många honor och som drar upp enormt fina yngel och då menar du att du inte skulle köpa från dom?
Då köper du väl inte heller yngel från butiker då eftersom där brukar man ju aldrig få reda på var dom kommer ifrån,eller?
Hoppas att du inte blir arg nu ;D