Gabbi Hm. Jag sneglar ju helt klart på Barbus hulstaerti och Puntius vittatus. Främst dessa, sedan får vi se.
Robin Alexander YlipääVackert ! Vad kör ni för filter i de nedersta karen? (förlåt om jag missat det) Till saltet blir det Aqua Clear 70 (1500 liter) och dom andra två får varsitt AC 50.
deelay RobinTill saltet blir det Aqua Clear 70 (1500 liter) och dom andra två får varsitt AC 50. Robin om du väntar lite med pumparna till dom undre burkarna kan du ju köpa ett objektiv ist så länge =)
Robin deelayRobin om du väntar lite med pumparna till dom undre burkarna kan du ju köpa ett objektiv ist så länge =) Haha det skulle se ut det.. Skulle jag fått bo hos dig då? ;) Som tur är ligger dom här hemma... :I
imported RobinHaha det skulle se ut det.. Skulle jag fått bo hos dig då? ;) Som tur är ligger dom här hemma... :I Du får väl smöra lite!!;) ;) :) :) Vill passa på och tacka för uppföljningen både snyggt och kul projekt!
Robin Lennart 2Vill passa på och tacka för uppföljningen både snyggt och kul projekt! Tack.. men det är inte klart ännu. ;)
imported he he nä det ser jag men förutsätter att du/ni fortsätter på samma väg!;) Jag antar att riktigt färdig blir man inte alltid nåt som kan ändras......:):):):)
Gabbi Jeppidepp. Underst ligger ett lager granulerat torv. (Inte i saltburkarna såklart.) Sedan ligger seachems röda flourite växtsubstrat. Jag la på resten efter att bilden togs. Efter det har jag nu lagt på en lustig grussort jag hittade. Den är från Kina och märket är typ sju ord långt. Den är ljust brunröd och lite grövre än vanlig råda. Jag ska ta nån bild.
tezz NüddlahFör att hilti är byggda med tighta toleranser och för att vara slittåliga och hålla för dagligt industribruk, därmed så skulle en privatperson utan firma som sällan använder verktyg knappast behöva betala massa extra just för någon prestigesak skull. Då kan man lika gärna köpa dewalt eller nåt och få nåt nästan lika bra för massa mindre pengar. Dessutom så pratar alla om hilti som om det vore världens bästa verktyg, men dom bästa verktygen är dom som gör vad dom ska och kostar minst. Och vad det gäller kvalite så finns makita, dewalt, metabo, aeg och massa andra och slåss på toppen. Jag menar att det är överskattat för att man inte har nytta av det för ett vardagligt syfte. Inte att det är dåligt. Got it? Över till fiskarna...Det går dubbelt så fort att borra ett hål med en hilti så jag säger som ordspråket är huvudet dumt får kroppen lida;)
specmats ser jättebra ut! Är det Arcadias ramp? har en oxå-jättenöjd även om ja fick 120 cm istället för 130 cm..
Robin specmatsser jättebra ut! Är det Arcadias ramp? har en oxå-jättenöjd även om ja fick 120 cm istället för 130 cm.. Japp, arcadia 4 rör.
Cissi Jäklar va snyggt!! Jag blev riktigt inspirerad och måste säga att du har lyckats jättebra! Smart, snyggt och fyller funktion bra! Gillar också lösningen med rampen!
Gabbi Vi hade kunnat köpa en 120 ramp, men jag blev lite sniken och tänkte att vi kunde köra på den vi redan hade. Den är 100 cm, med flyttbara ben, så då blev det som det blev.
Robin Därav kunde vi även få användning för tvärstagen mer än att dom bara skulle finnas där då vi inte tänker ha täckglas.