PsyM ozricUrsprung Malawi-Janne lr?? ;) nopp... egenodlade och uppfödda på astaxanthin-mix. De är odlade på samma princip dvs urvalsodling, plockar bara yngel från riktigt röda honor.
Matz-Karlsn Skickar en liten bild på mitt 720-SA kar som kommer att bli betydligt snyggare när växterna har börjat röra på sig.
discusred Sänder upp en nytagen bild på Zebra malar, inte ofta man får chans och foto så här många tillsammans i sällskapskaret...........
edlund discusredSänder upp en nytagen bild på Zebra malar, inte ofta man får chans och foto så här många tillsammans i sällskapskaret........... Hur många har du och har du dratt upp nåt själv ?
discusred edlundHur många har du och har du dratt upp nåt själv ? Jag har elva stycken nu, och två har jag dragit upp själv.
sloman Får väl få tummen ur och bli medlem. Men tills dess länkar jag till en bild. Zebrahanne med yngel. http://picasaweb.google.com/sloman123/Ciklider/photo#5058394117110071394
Falkoping-Andreas Fabbodiscusred: Vet du vilket L-nummer det är på zebra malarna? L-46 tror jag det borde va....
imported Senaste medlemen i fiskfamiljen :) Fick 4 st när jag köpte ett par beggade burkar igår, jag tror det är långsträckta pansarmalar. Långsträckt Pansarmal Långsträckt Pansarmal
Byttorp slomanFår väl få tummen ur och bli medlem. Det ser jag fram emot ;) Mvh Magnus Mattiasson, Medlemsansvarig NCS
Falkoping-Andreas Tog ett par bilder på mina tanganikidus irsacae yngel som jag fick i mitten på januari o början på februari. Det blev bara 3 på var kull som överlevde men bättre än inget iaf. Lite suddiga o så men man kan iaf ana vad det är på bilden ;) De kommer snart få ett nytt hem hos cheddo i borås fö. fiskarna på bilderna är 2.5-3.5cm ca