Alexander-Ylipaa RobinHär kommer han.. bli inte rädda! (Svårt att fota svart fisk mot svart bakgrund.) Vart är den? Ser bara tre ränder med koks... ;)
deelay RobinHär kommer han.. bli inte rädda! (Svårt att fota svart fisk mot svart bakgrund.) Det ser ut som någon har varit där med saxen på hans nos =))
olof Kalle-MajaMatz, kul att se dina snygga sydamerikanska fiskar. Och dina stenar, din sand och dina växter. Men förlåt om jag svär i kyrkan och ifrågasätter modulerna, men jag tycker alltid det är fult. Gråsten i amazonas!? Det är inte heller dina utan ALLA moduler jag tycker är skitfula. Jag kan bara inte förstå hur man kan gilla artificiella bakgrunder. Vi som håller på med akvarium lite mer hard-core ser ju ändå alltid att det är en replik av något mer eller mindre passande habitat. Viss fördragsamhet kan jag känna kring folk som lägger ner kropp och själ kring att försöka gjuta sten som påminner om ursprunget men jag har hittills ALDRIG sett ett reultat av klass "åhh, är det riktiga stenar/rötter...?". Matz, förlåt om jag tog plats och utrymme kring ditt inlägg, det är ju egentligen en allmän synpunkt jag har. Eftersom jag vet att min åsikt är kontroversiell vill jag betona att det inte är någon fastlåst princip jag har eller tycker är charmigt provokativ utan helt enkelt bara en rent estetisk ståndpunkt. För mig är moduler av plast i klass med dykare, skepp eller skattkistor. Jag håller i princip med. Gråsten i Amazonas är dock inte alls fel. Mvh olof
Robin Min nya leksak; Canon EF 70-200/4 L Nu händer det grejer med bilderna som är så skarpa att det blir brusigt på ISO 200 för att jag beskär bilderna så mycket. =)
deelay Sådärja... snyggt, nu kan du börja tävla med Cutekid, ni har väl nästan samma gears nu? Ska kolla in på blixt snart, vet inte hur många gånger jag sagt det nu utan att det blivit av =) Nu får du snart skaffa lite riktigt fisk så det blir lite färg på korten med =)=)=)
Robin deelaySådärja... snyggt, nu kan du börja tävla med Cutekid, ni har väl nästan samma gears nu? Nja, han har en 1,4 extender också så om jag ska sitta i soffan och fota precis som Calle så får jag skaffa större fiskar. :D
Lutt Alexander YlipääGrann! En zebrapleco doppad i honung?:) Haha:) Och detta måste då vara en zebrapleco med vitapricksjukan