MalaweStelin: Kladdar man i sojamjöl i räkmix utan att tillsätta vatten så är det väl solklart att den vätska som finns i den befintliga räkmixen sugs upp och resultatet blir en torrare räkmix...
Om man tillsätter sojamjöl så får man blanda det med vatten till en konsistens som överensstämmer med den övriga mixen...sedan är det bara att blanda utan problem.
Synd att det blev som det blev då det knappast gjort räkmixen illa om du provat med sojamjöl.
malawijanne...visste inte att räkmixen redan var ultimat 1975...men om hjulet redan är uppfunnet...varför tillsätter du astaxanthin?;)
ja 15 år minus 2007 blir nog 1992. och astaxanthinet har inte med att om räkmixen sätter säg i filtret eller inte. självklart så har jag inte sett någon skillnad på om dom blir friskare eller inte av astaxhantinet.
jag använder det av bara en sak, det är för att få bättre färg.
men visst stefan det är du som har fått mig till att använda astaxanthin i min räkmix.
men jag ger det bara till mina röda fiskar som jag vill ha lite bättre färg på, och det är väl en ca 20& av mina fiskar, dom andra får inget astaxanthin i sin räkmix för jag tycker det bli för dyrt.mvh janne