Kjell Fohrmanflera som deltar här som är NCS-medlemmar men som inte har reggat sig som medlem i forumet. T.ex. jag själv - fast uppenbarligen har dock någon admin utan min vetskap (det är förlåtet:)) reggat in mig som medlem ändå.
Mycket riktigt har alla inte behövt återanmäla sig för att få NCS Medlemsbehörigheter på Ciklid.se. För de som hade behörigheten föregående år gjordes en avstämning mot medlemsregister 27/2 och fanns man med så förlängdes behörigheten. :D
Sedan händer det också att admin lägger till medlemsbehörigheten på användare som man slumpmässigt hittar i forumet, som man helt enkelt vet är betalande medlemmar, som tex. Lars Andersson som jag precis fixade detta för.
Självklart vill vi att fler som är betalande medlemmar hittar möjligheten till utökade befogenheter i på Ciklid.se, då det ju ingår i deras medlemskap.
De enda funktioner som idag kräver utökad behörighet är möjligheten att lägga upp bilder från olika funktioner, av skälet att utrymme på servern kostar. Att inte begränsa möjligheten till att se viss information tror jag bara får en hämmande effekt, och det genererar i längden inte nya medlemmar.