Hehe, vad det gäller KAIK så skulle jag bli ytterst överraskad om de tar fler poäng än den lilla ensamma de hittills har lyckats fixa.... Enda glädjen på fotbollshimlen just nu är att Blåvitt fortfarande inte förlorar mot KFF i Allsvenskan ;). Om jag inte minns fel var förra gången detta hände det året Blåvitt var nära att åka ur och kvalade mot Frölunda (måste ha varit 5-6 år sedan eller så). Men jag antar att du glädjer dig åt serieledningen i alla fall...
Vad jag förstår hade man varit tvungen att bila upp betonggolvet endel i detta fallet med, men jag kan ha fel. Med tanke på hur mycket kar du har i din lokal förstår jag att golvbrunn hade varit att föredra. Det är mycket möjligt att jag kommer att ånga mig också längre fram, och i så fall har jag några plattor över, så det går att bryta upp och lägga nytt om det skulle behövas. Som läget är nu är jag väldigt ivrig att komma igång, efter all väntan.... Men som sagt, det är nog inte fel att ta det lugnt i alla fall.
/Jocke
ja du har lärt mig att nu för tiden blir jag glad av att läsa när kaik har spelat var det 10-0 sist eller? ;) men det är ju ditt fel förr kunde jag glädjas av att det gått bra för dem......
jag är iof glad över serieledningen men framförallt när de spelar bra som mot djurgården och mot helsinborg, och de har de endast gjort 2ggr i år så det finns mer att hämta, men om inte vi hade haft ett par backskador hade ifk aldrig kvitterat ej heller då vunnit (såg matchen), jag fattar inte att sopan lanz får spela över huvudtaget han har ställt till det några matcher nu. men en annan sak gör mig glad nuförtiden det är när det går dåligt för ifk och det är ditt fel oxå ;) som igår när falkenberg höll på att slå ut dem eller mot elfsborg då mös jag.......:P