MickeA Tyvärr blev det suddigare än jag trodde, men den här ger ett litet helhetsintryck i alla fall.
MickeA Man kan faktiskt skönja lite utav elprylarna som är nästan helt överväxta nu. Jag måste nog klippa fram dem innan det händer en olycka. :)
MickeA Även svärdsplantorna har tagit sig riktigt bra! PMDD is the shit! :) Önskar att jag kunde lägga upp en bild på när det var nyplanterat men dom ligger på gamla datorn som tyvärr är kaputt för tillfället. :-/
Langas Fick min julklapp redan idag. En SB-600 blixt, själv är bäste tomte=) Första försöken: 1. Delfin 2. Ancistrusyngel 3. Panaque maccus (tror jag)
wicked1 LångåFick min julklapp redan idag. En SB-600 blixt, själv är bäste tomte=) Första försöken: 1. Delfin 2. Ancistrusyngel 3. Panaque maccus (tror jag) verkar vara en trevlig blixt:)
patrickeriksson Flowerhornen + hans groteskt fula hona :) Det är ju insidan som räknas, fast kanske fiskar inte tänker så :S
PatrikMalmo Patrick, den bilden var ju hur cool som helst!! ;) Fast du skulle nog sparat den till fototävlingen...
jimmyA Flowerhornen + hans groteskt fula hona :) hanen kommer nog att bli riktigt snygg,honan därimot *hmm* :) hehe. ärligt talat, visst ser det ut som det är c.salvini i henne.
daniel_i_malmo Patrick, den bilden var ju hur cool som helst!! ;) Fast du skulle nog sparat den till fototävlingen... Håller med!