Wilhelm Inte lika coola men snygga fiskar! 1 Ventralis "sumbu" 2 Kakaduideshona "Grebo" 3 Cyprichromis utinta fluoricent "?" :S
Laesk hanen kommer nog att bli riktigt snygg,honan därimot *hmm* :) hehe. ärligt talat, visst ser det ut som det är c.salvini i henne. :D hähä .. dom har ägg nu iaf, jvla lekfassoner.. dom ska äta o växa å inte leka!
Wilhelm Är i ett fotostimm! Geophagus steindachneri Hur får jag lättast bort dessa irriterande trådar och fläckar vid tuppkammens bröstfenor?
deelay Är i ett fotostimm! Geophagus steindachneri Hur får jag lättast bort dessa irriterande trådar och fläckar vid tuppkammens bröstfenor? Bättre filter och en trasa till glaset?=)
imported Hmm....*-) Vad är det för en mal? Frän är han/hon! (ungefär 15cm tl) Synodontis...Hmm ja,...eupterus?*-) (En gissning alltså.) Mvh/Andreas.
StefanL Man ryser ju deelay! Snyggt "shoppat"....stämmer det bra överens med artens färger på nosen Wilhelm?
PatrikMalmo Hmm....*-) Vad är det för en mal? Frän är han/hon! (ungefär 15cm tl) Synodontis säger jag också, men artnamnet kan man leta länge efter - finns även ett gäng obeskrivna Synodontis. Hilsen, P
deelay Är den inte lite för blå nu? Det är bara för att kontra dina gula bilder =) Nära men min monitor dansar i regnbågens alla färger... ena studen grön sen gul osv... måste köpe en ny nu =(
Robin Det är bara för att kontra dina gula bilder =) Nära men min monitor dansar i regnbågens alla färger... ena studen grön sen gul osv... måste köpe en ny nu =( Haha, köp då något som inte väger ett ton! ;)
Wilhelm Wilhelm... ett litet snabbfix Tack!, nu vart det ju bättre när du putsat rutan och gjort rent filtret! Xmas:) Han är ju lite blå om nosen (glöggen?), men det går nog att fixa till? Jag måste nog lära mig Photoshopprogramet nån dag, när jag har ork.
deelay Det där med färg på nosen beror ju på vad man har för rör och vilken vinkel fisken hade mot ljuset när kortet togs osv, många parametrar spelar in. Sedan så är det enklare om man kör rätt vitbalans redan när man tar kortet så slipper man krångliga bieffekter senare.
Gabbi Hmm....*-) Vad är det för en mal? Frän är han/hon! (ungefär 15cm tl) Det är inte helt olikt vuxenteckningen på Synodontis eupterus http://www.planetcatfish.com/catelog/image.php?image_id=155 men det är lite svårt att avgöra. Fisken på planetcatfish är dessutom smal och din är välgödd.