ja det var fina ord Nils.
Sedan läser jag i en annan tråd. att du uppmanar kjell till att skriva lite oftare för att rätta till dom avartena som finns som inom våran hobby.
det tycker jag inte är att ha rätt omdöme, nej det var ett rätt så provocerande inlägg i den tråden, och det var framförallt inte att ta hänsyn till vad andra tycker.Janne
Jag håller med att det är omdömeslöst och provocerande att uppmana mig att skriva mer i forumet - hur kan du med Nils att du inte skäms:P
Som tur är har vi dock Malawijanne som enligt sig själv är en av tre som vågar stå upp för sina åsikter. Vilken lycka;)
En av anledningarna till att jag tycker att man skall hålla sig någorlunda till ämnet för en tråd är för att visa respekt för den som startat tråden genom att fråga. Om denne själv genom sina inlägg har bidragit till att det flutit ut är det lite mer OK tycker jag.
Sedan beror det också lite på om det är en gamling (som mig) eller en forumnybörjare som startat tråden. Om det rör sig om det senare (som det är i detta fall om jag förstått det rätt) tycker jag det är mer fel. Det har ju pratats i andra trådar om hur viktigt det är att ta väl emot nybörjare och då tycker jag att detta är en del i ett bra mottagande.
Men det är som sagt det är mina synpunkter och dom överensstämmer uppenbarligen inte med moderatorernas och det är det som gäller och då får vi rätta oss efter det.