Hej!
Orsaken till att jag tar timeout på ett år beror på att jag numera är medlem i Nordiska diskussällskapet och även prenumerant och medlem i Bernd Degens Diskuslive en tidning som komemr ut precis som CB med 43 nr per år den är grymt bra,trycks på ett fantastiskt papper och med artiklar från hela världen över både privata men även kommesriella diskusodlingar,dessutom satasr jag 150 % på diskus nu har nästan min egen odlingsanläggnign klar för den osm ubdrar över diskulive gå in på diskuslive.de eller om det var com och kolla jag vill ha denna tding för den är till för just oss diskushobbyister och mycket bra den är också förstås på tyska därför känner jag för ett timeout år på CB kommer givetvist och skriva på forumet men satsar som sagt mer än hårt på diskus jag har dessutm hållit några mycket lyckade föredrag i bla Spånga AF som gav ett mycket possitivt gensvar i diskusvärlden.åker eventuellt till Finland i hösr och håller samma föredrag,Mvh Ann-Mari Diskusfantast:)
Låter jättetrevlig Ann-Mari, kul när man brinner för saker. Ciklidbladet finns ju alltid kvar och skulle suget bli för stort så är det ju bara att förnya. :D
Tar bort dina NCS Medlemsbehörigheter i detta forum omgående.