Alexander-Ylipaa Hej! Din kommentar mattias777 vill jag inte ens svara på.det är ungefär som och fråga ifall jag vill byta från rolls royce till fiat (Respekt tack)Mvh Ann-Mari [/quote ]Hej! Malawi= Vindrutetorkare alltid retar det någon, Mvh Ann-Mari Vars är respekten i ditt inlägg ovan då annmari?;)
imported Hej! Ja ja Alex det var mer på skämt,Mvh Ann-Mari;) Har jag alltså tolkat dig rätt. Du får skämta med alla och ingen får skämta med dig?
Wilhelm Hej! Din kommentar mattias777 vill jag inte ens svara på.det är ungefär som och fråga ifall jag vill byta från rolls royce till fiat (Respekt tack)Mvh Ann-Mari Men du har ju ingen Rolls Royce! :D
Alexander-Ylipaa Hej! Ja ja Alex det var mer på skämt,Mvh Ann-Mari;) Liksom Mattias777 inlägg Back to topic...inget cb ännu..:(
imported Hej! Hej! Nej jag har ingen rolls royce wilhelm men om du använder insidan förstår du vad jag menar,Mvh Ann-Mari PS JO diskus rolls royce har jag
Mattias777 Hej! Ja ja Alex det var mer på skämt,Mvh Ann-Mari;) Rolls royce dom går ju fort ju, din går ju som en Epa Traktor;):o
Cichlidaholic Matz Karlsé:D:DJäpp idag kom den:D:DMen det var inte något medlemskort medskickat............. Kom här med men inget kort som sagt. Skickas det ut separat?
daniel_i_malmo Nu kom den :) Efter att ha varit medlem till och från sedan 14-årsåldern (1986) var det på tiden att jag bidrog med lite text och bilder... Ska försöka se till att det inte dröjer lika länge till nästa gång.
MickeA Jag fick TVÅ stycken idag. Undrar om det var ett misstag eller om jag har betalat in dubbel medlemsavgift i år. :) Jag vet att när jag betalade förra månaden så hade jag för mig att jag redan betsalt, men när jag letade genom arkivet hittade jag inget. Nåja, två är bättre än noll. :)