Inte för att spä på mer ved på brasan Akvarieprofilen, men Christer har rätt här..du skrev tydligt "kräv en ny ramp" och det stod inget i ditt inlägg som gjorde att du förbehöll dig till det uttalandet OM han hade garanti...men du kanske menade att det var underförstått. Dock får du erkänna att Christer har rätt i sak...*jävlar nu brinner det*:D
Nja så där skrev jag ej om du kollar så har han klippt och klistrat lite. Jag bryr mig inte heller men det är ju väldigt barnsligt och så slänga ur sig att man skulle vara helt okunnig hur han ser på en indirekt nybörjare vill jag då inte tänka på.
Detta är väl vad christer hängde upp sig på! Men som han påstår att jag skulle säga att han skulle kräva en ny ramp fast jag visste att det var fel vet jag inte vad han har fått ifrån? Och sen klippa av det jag svarade så det skulle se annorlunda ut? Tror nog han förstår allt men bara ville göra sig lite rolig =) Men att klippa o klistra i postade inlägg tycker jag är lite att gå över gränsen.
CITAT: 1
Ursprungligen postat av Akvarieprofilen
Testa och hör med Gibbon 031-977500 mellan 08:00 - 17:00 det är dem som är huvudleverantör utav juwel i sverige, och kräv en ny ramp funkar inte detta så maila direkt till juwel i tyskland service@juwel-aquarium.de
Eller om du är duktig på tyska SERVICEHOTLINE: +49 (0)1805 - 27 82 74
CITAT:2
Japp visst är det mitt inlägg men vart har jag skrivit att han ska kräva en ny ramp om han har fel? Det vore ju inte rätt att göra? Därimot ska han ju kräva en ny om även den gula lappen hade nått med detta att göra men som jag oxå skrev fråga gibbon som är general agent de bör veta eller maila Juwel. Nu har JAG mailat Juwel för att iaf få ett svar på denna fråga, lite också för att jag själv har Juwel kar hemma.