BjöVarför blir man inte förvånad över debatten om Calles finfina avatar? Och varför blir man lika lite förvånad över att det är just Andreas som inte kan låta bli att läga näsan i blöt?
Om jag fattat saken rätt så håller Calle på med kampsport på fritiden, vid sidan av sitt fiskintresse. Är då inte denna bild mycket talande för vem Calle är som person? Det är väl hela poängen med avatar?
Att Andreas sen "står för sin åsikt" har väl inte så mycket med saken att göra? Trams är vad det är! Om bilden blivit godkänd av ciklid.se så är det väl inget att diskutera?
Om man ska snacka om lämplighet på bilderna så är väl Andreas bild inte speciellt lämplig på ett FISK-furom heller. Den bilden ser ju ut att höra hemma på babyboom.nu...
Calle, du har iallafall min respekt! ;)
Mvh
Björn
Håller med dig till punkt och pricka,Björn + att jag faktiskt tycker att Calles avatar är riktigt cool speciellt då om man jämför med Andreas ;)
Tyvärr så är jag,än så länge,för snål för att betala medlemsavgift annars så skulle jag oxå haft en cool avatar t ex i en brottar trikå 8)