Nu får du ge dig. Jag har aldrig på något sätt hävdat att jag är bättre, vackrare, större och alsmäktigare än någon annan här på forumet. Som du själv skriver "Det du tycker e befogat e inte alltid det som e övriga världens åsikt eller du e allsmäktig, störst, bäst och vakrast eller???" så är det din uppfattning om mig. Vad andra tycker och upplever om dig själv eller mig är deras uppfattning. Jag själv har aldrig på något sätt påstått detta eller upplevt detta. Allt jag skriver om tropheus och petrochromis är mina egna erfarenheter som jag har skaffat mig genom åren. Det är upp till vara och en att tycka som man vill. Jag skulle kunna skriva vad jag tycker om dina inlägg och påhopp på andra personer men jag avstår ... det är inte värt att ödsla tid på det.
Va bra då.... Då e vi av samma åsikt... det du skriver och dom foto du sätter in e ok. men du skriver att jag gör på hopp. det e väl så att det som skrivs på ett forum e kanske inte alltid det som man hade sagt irl,,,
det är( precis som du vet )inte alltid menat på det sättet som det ser ut, svårare att skriva än att tala irl,...
Kan alltid tolkas på olika sätt beroende på vad man har för uppfattning om personen i fråga och vi har tydligen inte så höga tankar om varandra. Detta utmynnar i att vad du eller jag än skriver om varandra så kommer vi att tolka det på vårat eget sätt och det vet vi vilket detta e..... Även om det inte var menat på det sätt som vi tolkade det som....