Wilhelm Här en med lite mer naturliga färger utan grolux! ;) Edit: är en Protomelas Fenestratus "Taiwan Red", och kommer från Higga Reef.
malawijanne Här en med lite mer naturliga färger utan grolux! ;) Vad heter denna fina aulonocara. Alla mina föregående bilder, har jag enbart colour T5 lysrör , förutan eurekan där har jag groluxrör.Janne
Tougaye Här kommer fyra st firefish till.Janne älskar dina röda fiskar skulle gärna köpa några !! bor tyvärr lite långt ifrån :) åker du förbi västerås ta med dej ett gäng ;)
RobinH Här en med lite mer naturliga färger utan grolux! ;) Otroligt fin Wilhelm.. men det e väl ingen aulonocara!;) hehe
malawijanne älskar dina röda fiskar skulle gärna köpa några !! bor tyvärr lite långt ifrån :) åker du förbi västerås ta med dej ett gäng ;) Tackar, blir det en sväng uppåt landet, så hör jag av mig.Janne
Wilhelm Otroligt fin Wilhelm.. men det e väl ingen aulonocara!;) hehe Vilka kompisar man har! :(! Det är ju en Protomelas Fenestratus "Taiwan Red". Jag tog visserligen bilden, men det är inte min fisk!
RobinH Vilka kompisar man har! :(! Det är ju en Protomelas Fenestratus "Taiwan Red". Jag tog visserligen bilden, men det är inte min fisk! Hehe fin e han iaf.:)