Det är ju bara ett tips! Killen har ju inte en susning om vad som har hänt med fiskarna.
Det har inte vi heller så att avfärda möjliga orsaker borde vara av vikt.
[/quote
] Är inte forumet tänkt som en plats där man delar med sig av sina erfarenheter???
Jo och jag räknar kallt med att det skall gälla mig såväl som för dig.
[/quote
]Jag har dåliga erfarenheter av att stoppa i rötter i akvariet som inte har varit helt urlakade, varför ifrågasätta det??
Ja och jag tog mig friheten att dela med mig av mina erfarenheter. Jag delar helt enkelt inte dina erfarenheter när det gäller smågrenar. Varför tolkar du
mina erfarenheter som ifrågasättanden av dina?
[/quote
]Om Olorin väljer att fästa avseende vid rådet eller inte, det är ju upp till honom!
Överlåt det till honom då! Det
kan absolut visa sig vara en tänkbar orsak till hans problem, har inte dementerat det. Eftersom han använt såg så är det ju inte alls otänkbart att det rör sig om en ordentlig stör. Höll ju med dig ovan om att det kan vara ett faktum beroende på proportioner.
[/quote
] Jag har inte en aning om vad det är för dimensioner på grenen/ roten, så det är också upp till Olorin att bedöma om det är av betydelse eller ej.
Men varför kunde du då inte hejda dig själv och invänta hans svar innan
du kände dig träffad och började citera
mig? Visar det sig att det är en rejäl stock så är det ju inte heller säkert att problemet måste handla om att träet är för färskt.
Mvh/Andreas.