Angående språkvalet i rubriken tycker jag att det är klockrent. Censur är något mycket farligare och otäckare än ett vedertaget internetuttryck http://sv.wikipedia.org/wiki/WTF
Jamen ska man godkänna sådana saker där rubriken inte på något sätt anger vad det handlar om så bör ciklid.se ändra sina regler för forumet. Man bör också ändra så att svordomar är godtagbara så länge man förkortat dem.
Sedan är det ju som så att forumet är till för den stora mängden och inte enbart de som tycker det är coolt och häftigt med "WTF"...då skulle jag hellre vilja se forumet föregå med gott exempel vid ordval osv...men det är ju min åsikt.
Nu vet jag att det är fritt fram att skriva förkortningar som rubriker och att "dölja" svordomar osv på det sättet..så varför sitta och vara noga med rubriker som gör dom sökbara i framtiden?
Och angående vedertagna ord...vart går gränsen? Det finns många ord som är vedertagna bland ungdomar och som är ett jätteproblem i dagens samhälle..är dessa ord ok bara för att de är "vedertagna"? Någonstans får man stå upp för det ordklimat man vill ha runt omkring sig och på ett forum som detta där alla hobbyister ska trivas, vare sig man är en frigjord ungdomlig typ eller religiös så ska man tycka att det är trevligt att komma hit och läsa om sin hobby och andra ämnen...inte känna att t ex ordval, attityd och stämning känns obekämt att besöka forumet.
FFS FWIKN SOB is ok.;)
Ämnet i sig är kul...en gigantisk krabba som jag inte sett tidigare. Jag förstår känslan men tyckte bara den kunde ha varit uttryckt på ett annorlunda sätt. Vad är fel med en rubrik som anslår "Gigantisk krabba"? Den är då fullt sökbar i framtiden för den som vill.