Nej, det får inte ICKE! Inte en chans! ;)
Oh va skönt att forumet är sig likt efter sex månader! Sura miner, sidospår och parenteser FTW! Visst är det kul med lite tangentbordsdispyter?
Det är lite dött här nu hörde jag från folk på stämman, så jag tänkte titta till er igen och se vad som händer... Tricella? Varför var du inte på Ciklidstämman? Jag såg ju fram emot att träffa dig... Sikka debatter vi skulle haft! Jösses!
Krabban? Ja, den va ju tuff ;)
Hehe..det kan vara roligt med lite tangentbordsdispyter så länge det är med glimten i ögat och respektfull ton.
Anledningen till att jag inte var på stämman beror på att jag nyligen börjat arbeta efter ett års sjukfrånvaro och prioriterade det före...sedan var det ju en bit till Malmö. Var dock nära att åka ned trots att jag inte hade någon biljett till fredagen..men valde annat istället. Det är många som man skulle vilja träffa på Ciklidstämman som förgyllt ens tillvaro i hobbyn och på forumet. Jag kommer till Fjärilshuset nästa år så då hinner vi ta igen en del Viktor (riktigt roligt att se dig på forumet igen!). ;)
Får ta med mig fetpluskan å bjuda på öl kommande stämma så att jag kanske hamnar på plussidan hos en del...för stämningens skull...*asg*
Krabban är stentuff...gigantisk..men jag undrar om jag skulle vilja hantera den..ett felsteg och man kan få leva med ett ben resten av livet!:D