Joakim-Draktoft
Oj oj oj..... vad är det som händer egentligen.
Mitt i bästa midsommartid så har vi först en otroligt avslutadmatch mellan Kroatien och Turkiet med mål på stopptid av förlängning och straffar och sedan Ryssland och Holland som går till förlängning där Ryssland var det enda laget. Arshavin var ju överallt.
Trodde hårt på Holland med deras magnifika spel tidigare, men mot Ryssland som visar sådan kämpaglöd och löpvillighet så blir ju semifinaler en helt öppen match.
Imorgon väntar också en högintressant drabbning Spanien - Italien. Tror faktiskt att Italien har en stor chans där även om Spanien spelat bra hittills.
ozric
De oranga gör mos av de röda ;)
Vardå!? 8)
ozric
Ryssarna spelar ju väldigt bra i år, kul fotboll att titta på.
Eller hur? Samma stuk som när Zenit skövlade sig fram till UEFA-cup-vinsten! :D <:o)
imported
Hej!
Hej!
Det var det jag sa men ni svenssons ville inte lyssna ha ha ha ha/Ann-Mari
classe
Hej!
Det var det jag sa men ni svenssons ville inte lyssna ha ha ha ha/Ann-Mari
grattis att ryssland vinner där på em fotboll den är bra match på där idag såg tv den mellan holland-ryssland.. den ryssland är bra mkt där får väntar på spanien el italien imorron skall en seger där får möta semifinal..
imported
Äntligen!
Dags för semifinal ikväll mellan Tyskland och Turkiet.
Känslan säger mig att Tyskland vinner men man kan ju aldrig så säkert veta.
Hur som helst skall det bli skoj med EM-fotboll nu igen efter det lilla uppehållet!:)
Mvh/Andreas.
Joakim-Draktoft
Ja, en viss abstinens har infunnit sig utan fotboll på kvällarna.
Tror också att Tyskland tar det ikväll och hjärtat säger Turkiet efter deras makalösa upphämtningar, men jag tror som sagt att Tyskalnd blir för svåra.
Wilhelm
Om jag inte är felunderrättad, så har Tyskland förlorat de tre senaste landskamper mot Turkiet.
Men nu är det ju annat som gäller och divorna har förhoppningsvis bestämt sig för vilka frisyrer och kläder de ska ha och kan koncentrera sig på matchen.
Förlorar dom ikväll, då är dom inte värda vatten och turkarna tar makten i Berlin!
Jag ska inte se matchen. Kollar bara nångång på resultattavlan.
Vinner dom, så blir det ett par Weissbier!
jarinen
Turkarna har inte en chans! ställ Weissbieren på kylning, det är klart redan ;)
Mvh Jari
LN
Jupp kan bara hålla med. Tyskland vinner med 3-0
classe
Jupp kan bara hålla med. Tyskland vinner med 3-0
jag tror den oxåå så klart tyskland skall vinner över turkiet där ikväll..
Joakim-Draktoft
1-1 i halvtid, och då får man väl tillägga att Turkiet tog ledningen och haft stor del av spelet. :)
imported
Ja, Turkiet har verkligen öppnat bra! Stenhård match än så länge, blir intressant att se hur den utvecklas.
Mvh/Andreas.
imported
Rätt bittert med avbrott på sändningen dock!!!:-|
Mvh/Andreas.
ozric
Fel lag vann! :´( Inte för att det var särskilt överraskande...
imported
Bara att blicka framåt! Imorgon är det ju dags för Ryssland mot Spanien.:)
Mvh/Andreas.
Wilhelm
Fel lag vann! :´( Inte för att det var särskilt överraskande...
Tycker jag inte! Tyskarna vann över turkarna för första gången på 16 år!
Hörde det på TV.
Förhoppningsvis så spelar de bättre i finalen mot ........?
ozric
...mot Ryssland hoppas ju jag iom att jag har dem som EM-vinnare på Svenska Spel.Men jag hade hellre sett Italien mot Ryssland i semi. Mot Spanien nu tvivlar jag,om än bara lite, för första gången på att Ryssarna ska kunna "överraska".
Hoppas iaf på tur,en bra match,att Ola Wenström & Magnus Hedman tappar rösten samt att wiener-schnitzlarna kan sköta sändningen bättre.......
Wilhelm
Hoppas iaf på tur,en bra match,att Ola Wenström & Magnus Hedman tappar rösten samt att wiener-schnitzlarna kan sköta sändningen bättre.......
Tur att jag har de tyska kanalerna, så jag slipper lyssna till dessa bedrövliga kommentatorerna. Efter gårdagens spel är jag inte säker på att de blir EM mästare. :(
johnnie69
så underbart skönt att Spanien vann:D!!!!!