imported A När det gäller det där med att tippa slutsegrare så är det ju vettigt att göra på förhand och jag tror att Spanien kan gå hela vägen. Då är det alltså dags för final ikväll mellan Tyskland och Spanien...:P:) Mvh/Andreas.
StefanL Mitt fotbollshjärta slår för Spanien...efter alla dessa år av misslyckanden så behöver landet den här vinsten. Jag är svag för Spanien och spansk fotboll så mitt hjärta slår lite extra för Spanien ikväll. Tyskland är dock en av de absolut svåraste motståndarna de kan få så det krävs en hel del för att ta EM titeln. Podolski har varit underbart bra så honom för de verkligen se upp med...
classe ja jag tror på tyskland men den är ganska hårt den match för den en måste laget vinner där till guld..
Wilhelm Senaste VM kunde tyskarna ha blivit världsmästare för fjärde gången, men det sket sig. Idag kan dom fixa sin färde EM titel och jag tror att det skiter sig idag också, tyvärr. :-|
StefanL HÄRLIGT!! Spanien spelade härlig fotboll från försvar till anfall och var riktigt värda att vinna!:D (och fröken antimari hade fel igen);)
imported Hej! Hej! Hör du malawe jag heter faktiskt Ann-Mari vad heter du då jo Vindrutetorkare,ha ha ,/Ann-Mari:´(
imported Torres var som bäst vid rätt tillfälle och Spanien är absolut värdiga mästare. Tycker för övrigt att det var en mycket bra fotbollsmatch även om det "bara" blev ett mål. Hm, VM i Sydafrika 2010...8| Mvh/Andreas.
Joakim-Draktoft Skönt att Spanien fick vinna genom att visa upp en fin anfallsfotboll. Det var Spanien som hade merparten av spelet och många farliga lägen, så mer värdig vinnare fanns inte. Det var ett läge i matchen då tyskarna tryckte på och hade merparten av spelet, men efter taktisk briljans så skickade Aragones ut nya spelare som dämpade pressen och det vände åter över till Spanien. Det som glädjer mig mest i detta EM är just viljan av lagen att anfalla. Det skapar en mycket roligare fotboll att titta på, och framgångsreceptet verkar uppenbarligen vara ytterbackar med offensiva kvalitéer. Där har Sverige torts allt en del kvar att lära, även om vi i Erik Edman gjort en del bra utflyckter när han spelat (var skadad nu). Nu får vi rikta in oss på Sveriges kommande VM-kval och att det blir några "nya" yngre som kan få släppas in i landslaget, så att vi får någon utveckling.