herrarna cf akvarielagret o forhrman borde lära sig hyffs!Antagligen blir ni emotsagda alldeles för lite i livet..sitter på nån jädrans pedistal i dessa kretsar..hmmm...
Jag startade denna tråd för att jag ansåg att denna fond har ett vettigt ändamål och den har ju också en klar anknytning till vår hobby.
Jag ställde sedan en fråga om hur mycket pengar som kom in till fonden på stämman.
På DETTA svarade du
vad spelar det för roll?utarmandet av unika ciklider kommer fortsätta oavsett?så länge det finns klöver att tjäna samt köpare
Du hade uppenbarligen inte ens brytt dig om att läsa om fonden och vad den innebär (finns artikel på ciklid.se) utan fortsatte sedan med att blanda in malawijanne i detta och att han skulle ha en guldabborre för sin odling.
Vem är oförskämd? - du ifrågasätter en massa utan att ens veta vad det handlar om, du gör malawijanne en otjänst genom att dra in honom i denna tråd. Om du anser att han skall ha en guldabborre (vilket han och även några fler svenska odlare absolut förtjänar) så starta istället en egen tråd om detta.