cfakvarielagret Akvarielagret spelar curling hmmm.....undrar varför dom skickar ut mig blixtsnabbt........sedan skriker allle sopa sopa sopa
Niklas-Olsson Här är ett par segelbilder från förra helgens segling på Oslofjorden utanför Son :)Den översta var ju hur grym som helst! Grattis till ett annorlunda och härligt foto!
platis Lägger man ut så bra grejer som en segelbåt så måste man skriva vad det är för båt. Hur gick det i tävlingen. Var det efter lys tal?
Wilhelm Vår färskaste katt. Bara 2 minuter gammal. Orientalisk korthår. Måste skryta liiiite! :I Vår fina katt CrossBow-Crest Femme Fatal blev Best in Show i Örebro igår! 1 Minns ni denna bild? 2 Isländske domaren som nominerade henne 3 Utställningsburen
Niklas-Olsson En Pahiopedilum sukhakulii´s blom utvecklingKul å se serien:D Den sista bilden va riktigt läcker som "ensam" bild också...
Goran-A Makro som fågelobjektiv Testade min akvarie fotoutrustning (60mm makro + trådlösa blixtar) en grå och trist dag. Gömde mig 75cm från en liten hög med solrosfrön. Flera olika sorters fåglar åt fröer på ett avstånd från 50cm - och uppåt från mig. Ett resultat från testet blev denna lilla Grönsiska mitt i maten som delar ett solrosfrö. Mvh Göran
Johan-F Göran Å;810561Testade min akvarie fotoutrustning (60mm makro + trådlösa blixtar) en grå och trist dag. Gömde mig 75cm från en liten hög med solrosfrön. Flera olika sorters fåglar åt fröer på ett avstånd från 50cm - och uppåt från mig. Ett resultat från testet blev denna lilla Grönsiska mitt i maten som delar ett solrosfrö. Mvh Göran Härlig bild fotat på ett lite annorlunda sätt. Johan
Zaphi Ja, de är verkligen hur coola som helst, charmiga, söta och mindre än man tror. Jag var iväg och plåtade dem fyra dar i sträcka, flera timmar varje dag, det var riktigt roligt och jag kan verkligen rekommendera det! Lite jobbigt att de är 14 timmar bort i bil, enkel resa. :/