StefanL Bjorn: Pizza Macrilloni Cheese med Pommes Frites? Niklas: Kim Wilde är fortfarande vacker och attraktiv... Göran: Fina Koi. Ser ut att vara fin storlek på dom med? Ynglar de av sig lätt?
Wilhelm Bott i mer än 40 år i Linköping och häromdagen var det första gången jag besökte flygvapenmuseet! Missa inte ett besök där. http://www.sfhm.se/FlygDefaultPage.aspx?id=26&epslanguage=SV Bild 1-3 DC 3an som försvann har man lyckats sprida ut på naturligt sätt i ett mörkt rum med otäcka ljud, enligt min sonson. Bild 4 Max gillade den gamla J1 Phönixjagaren! Bild 5 Mustang
DaRe Jag var där för en sisådär 11-12 år sedan och då var det inte så roligt. På dina bilder ser jag att det är ordentligt uppdaterat. Är det öppet nu som vanligt mao?
Wilhelm Ja de gjorde en ordentlig ansiktslyftning och nyöppnade visst efter eller i samband med den stora flygshowen i för några månader sedan. Har ju bara sett bilder på hur det såg ut innan, men nu är det luftigt och ljust överallt utom där DC3an ligger i djupet (källaren)
Engelholm-Audio Jag älskar att grilla så senaste inköpet är en pizza-sten! Denna läggs på gallret på grillen och gör att pizza kan bakas som "i stenugn"! Resultatet är fantastiskt... botten (/degen) blir verkligt spröd, knaprig! Inte soggig, sladdrig som alla tidigare försök i ugn varit! Nån som är hungrig? :P
Mikael-W Mullrande V-8:or ... doften av bränt gummi, bensin och asfalt. Cruising Night i prima väder.
Micke-Jarhl Mikael ... doften av bränt gummi, bensin och asfalt. Cruising Night i prima väder. Nice!! Fina grejor hehe..
Engelholm-Audio Har också en sådan sen flera år, fast oanvänd. Måste nog inviga den snart! Mm...jag brukar göra en rejäl sats med deg; gärna 3, 4 laddningar. Går att frysa in och tinar sen på en ½-dag. :)
nicson Engelholm Jag älskar att grilla så senaste inköpet är en pizza-sten! Denna läggs på gallret på grillen och gör att pizza kan bakas som "i stenugn"! Resultatet är fantastiskt... botten (/degen) blir verkligt spröd, knaprig! Inte soggig, sladdrig som alla tidigare försök i ugn varit! Nån som är hungrig? :P Saken är klar - det blir pizza till lunch idag!:D
olof Mikael ... doften av bränt gummi, bensin och asfalt. Cruising Night i prima väder. Cykel är snyggare!