olof Mikael Upp till bevis. Visa oss några bilder. Kolla min blogg: http://malmolundcyclechic.blogspot.com/ mvh olof
Micke-Jarhl Sibirisk katt Vi fick hem en ny familje medlem i helgen en riktig kelgris snart 10mån han heter Sixten väger nästan 6kg bilder följer...
kajp Du får byta till tjocka täckglas nu! ;) Eller ta bort det. Efter jag testade det har inga av våra katter hoppat upp på akvariet igen. :D
Micke-Jarhl Men sibiriska katter gillar väl att bada? har åxo läst detta men Sixten är ingen större fan av vatten han har badat en gång och det var under protest hehe..men fin blev han
cichlids4fun bilder på arenabygge i kalmar ;) var ute och tog några bilder på bygget idag, blir nog kanonbra så småningom
Engelholm-Audio Jag lägger in bilder på min dotter - är hemma pappaledig/pappajobba och just nu sussar hon i vagnen utomhus (rejält nedbäddad och alltid varm som en go kamin när jag lyfter upp henne efter 2 h sömn)!
Niklas-Olsson Engelholm Jag lägger in bilder på min dotter - är hemma pappaledig/pappajobba och just nu sussar hon i vagnen utomhus (rejält nedbäddad och alltid varm som en go kamin när jag lyfter upp henne efter 2 h sömn)!Underbara bilder! Den understa var makalöst bra!!!:D
Engelholm-Audio Tack! Jag och Tildas mamma är rätt nöjda med Tilda. Å så är ju ångerveckan förbi... ;)
Bjorn1 En mysig filur som följde med den nya servicen från IKEA.... tror nog jag kör 70° intensiv-disk-programmet innan jag dukar fram tallrikarna. :)