Om du blandar igridienserna högmod, mindervärdeskomplex och okunskap så får du grunden för dessa personligheter som det finns en hel del av här.
Vad det beror på att det finns så många här har jag ingen aning om. Det har hänt att folk som köpt fisk av mig har sagt typ: Jag skulle gärna vara medlem i NCS men folk är så otrevliga där så jag vill inte vara med. Jag undrade själv när jag var ny om det här var nån akvarie sekt för vissa verkade så skumma.
Många vill klättra på status stegen och slickar uppåt och sparkar neråt.
Jag har iofs inte hängt så mycket på forumet den senaste tiden, men jag känner inte igen det här. Visst kan vissa skriva lite märkliga inlägg ibland, men man får ju komma ihåg att saker som skrivs kanske inte menas riktigt så som dom uppfattas. Jag tror att många har svårt att förstå att när man inte står ansikte mot ansikte så är ironi och skillnad mellan skämt och allvar svårt att förstå.
Men jag kanske har missat ngt?
Är ju dock ganska lätt att ignorera inlägg som inte hör till trådens ämne och vara glad att den här sidan finns. Jag har fått otroligt mycket hjälp och lärt mig grymt mycket nya saker av alla som skriver på den här sidan.
Tack för det!