Byttorp Ja det var mycket smått och gott Peter, vi får väl hoppas att du få får ett bra pris för dina, Cyathopharynx foae "cobago copper" För att den firren är inte någon dussinfisk precis, ja berättar du det för Kent så kan jag tänka mig att han kommer till auktionen.Janne tur att du och Qristina kommer då så att priserna trissas upp lite ;)
agalychnis Ny uppdatering: Jag har skickat ut ca 250 nummer hittills, och har redan fått tillbaka ca 50 poster. Har alla som vill ha förreggningsdokument fått det? Alla som vill ha sådana måste som sagt maila mig om jag skall ha en sportslig chans att ha koll på läget. Jag skickade ett mail med föranmälningar för två veckor sedan, men har ej fått något svar. Jag har varit bortrest och kom hem idag och har skickat ett nytt mail, men ännu inte fått något svar på det heller. Får väl köra snigenvarianten på plats i morgon istället. Jan-Erik
joe Hur går det Tony? Inget Idol - men hur kan du missa På spåret? - här tävlas det varje fredag som detta pågår! Och, inte för att jag vill skryta, vinner oftast...men det är klart, vi sitter i soffan, de andra i TV:n. Men hur går det Tony? Har du nån aptitretare för imorgon - även om vi ses där?
Tony Jan-Erik och övriga som vill regga, jag bjuder på lite extra tid :) Skynda att maila och skicka tillbaka ikväll, så fixar vi det. Jag har dubbel- och trippelkollat spamfilter osv och inte hittat några auktions-mail. Det kan väl vara på sin plats att tala om att min mailadress inte innehåller några parenteser, så byt ut dem och texten där emellan mot @ :D tony.englund(snabelkanelbulle)gmail.com
cichlids4fun Jan-Erik och övriga som vill regga, jag bjuder på lite extra tid :) Skynda att maila och skicka tillbaka ikväll, så fixar vi det. Jag har dubbel- och trippelkollat spamfilter osv och inte hittat några auktions-mail. Det kan väl vara på sin plats att tala om att min mailadress inte innehåller några parenteser, så byt ut dem och texten där emellan mot @ :D tony.englund(snabelkanelbulle)gmail.com Tja tony. eftersom det finns risk att vi blir sena till aktionsstarten (fisken lämnar vi tidigt) kanske du kan fixa en utskrift på aktionsgodset så att man kan ögna igenom, eftersom vi inte hinner titta igenom påsarna....:D
cichlids4fun Ja det var mycket smått och gott Peter, vi får väl hoppas att du få får ett bra pris för dina, Cyathopharynx foae "cobago copper" För att den firren är inte någon dussinfisk precis, ja berättar du det för Kent så kan jag tänka mig att han kommer till auktionen.Janne Det är polarens foae....men den borde ju dra in några spänn.....
malawijanne Det är polarens foae....men den borde ju dra in några spänn..... Ja det får jag väl verkligen hoppas, för att det är en kanonfirre. Har du ett utgångspris på dom , eller har du ett minsta pris som du kan acceptera, eller är det högstbjudande.Janne
agalychnis Jan-Erik och övriga som vill regga, jag bjuder på lite extra tid :) Skynda att maila och skicka tillbaka ikväll, så fixar vi det. Jag har dubbel- och trippelkollat spamfilter osv och inte hittat några auktions-mail. Det kan väl vara på sin plats att tala om att min mailadress inte innehåller några parenteser, så byt ut dem och texten där emellan mot @ :D tony.englund(snabelkanelbulle)gmail.com På GCG;s hemsida om auktionen står det att man skall skicka föranmälan till info@gcg.se och det är dit jag har skickat den! Nu har jag skickat den till dig också. Jan-Erik
malawijanne Jag är sugen på foae igen, så där kan det nog bli match :D Ja, Tony, jag kan till och med att utveckla min hobby, till en balja till. För att det är sällan man ser sådana fiskar som är till salu.Janne
Tony På GCG;s hemsida om auktionen står det att man skall skicka föranmälan till info@gcg.se och det är dit jag har skickat den! Nu har jag skickat den till dig också. Jan-Erik Hoppsan, det var ju osedvanligt dumt att skriva fel adress där :(! Jag har inte ens tillgång till någon gcg-mail. Någon mer som mailat dit?
imported Redo Ok. Bilen tankad spolarvätska påfylld, frigolit lådor lastade,GPS en programerad. Klockan ställd på ringning har jag glömt något?? Just de måste hemta ut pengar innan vi far. Syns i morgon folks;)
joe Ok. Bilen tankad spolarvätska påfylld, frigolit lådor lastade,GPS en programerad. Klockan ställd på ringning har jag glömt något?? Just de måste hemta ut pengar innan vi far. Syns i morgon folks;) Jag är bra nära dig - men antar att du startar lite tidigare? - men har du redan friggolådorna med fisk i bilen...det kallar jag flygande start!
imported Jag är bra nära dig - men antar att du startar lite tidigare? - men har du redan friggolådorna med fisk i bilen...det kallar jag flygande start! Tomma lådor vi ska bara handla;)
cichlids4fun Ja det får jag väl verkligen hoppas, för att det är en kanonfirre. Har du ett utgångspris på dom , eller har du ett minsta pris som du kan acceptera, eller är det högstbjudande.Janne jo jag har satt minipris på många av mina och polarens påsar tycker inte fisken ska ges bort, då riskerar ju man att fisken köps av nån som egentligen inte vill ha den utan köpte den för att det var billigt och därmed kanske inte behålls speciellt länge, men mini priset är väl vad 1 eller 2 fiskar kostar att köpa i butik
cichlids4fun Ok. Bilen tankad spolarvätska påfylld, frigolit lådor lastade,GPS en programerad. Klockan ställd på ringning har jag glömt något?? Just de måste hemta ut pengar innan vi far. Syns i morgon folks;) ja usch ska kliva upp om 5 timmar.....blääää:( hoppas att jag vaknar)