Göran Å;757703Härlig bild på den lille ludne gynnaren.( Han bör absolut ses i större format ).
Svårt att räkna alla benen med tanke på skuggorna....
Mvh Göran
Tackar Göran, ang. "alla" benen så funderade jag en del på skuggorna under dom men bestämde mig för att jag tyckte det blev lite fräckt med dom där. Nu skrev du ju inte att du inte tyckte om skuggorna men jag tog det för givet ;)
LångåSpindeln tycker jag är en dussinbild. Vit bakgrund är lite trist, skulle hellre sett den i sitt nät eller en annan naturlig miljö.
Bilden på tjejen tycker jag däremot är väldigt bra. Bra uttryck hos tjejen men det jag tycker gör bilden är de olika linjerna som skapar djup i bilden. Det utan att ta över eftersom de är i diskret kontrast. Den är jag avundsjuk på:D
Spindeln: Kan absolut förstå hur du tänker här med den helvita omgivningen, kände att det var lite roligt med en helt "ren" bild....eller ja, fick ta kortet där spindeln var:) Andra eller tredje gången macrot kom ur väska också förresten, antar det kanske blir ett mer sommarnöje detta.
Tjejen: Kul att du gillar den och att du t.om blir avundsjuk ;) Velade lite fram å tebax när det gällde räcket och toppen på hennes vante i förgrunden, om det kanske störde med den stora oskärpan där.