Lutt får man vänta länge innan huvudfighten, tänkte att jag måste ju bara kolla när ni snackar så mycket om den där matchen det blir väl 31 jan och sista fighten
Mattias777 En mkt bra första match må jag säga =) Älskar när fighters visar sportslighet med. Nä nu måste jag kolla igen....
cichlids4fun det blir väl 31 jan och sista fighten åfan då missförstod jag, fast jag diggade denna matchen, nog det bästa jag sett.....brukar inte kolla så mycket iof
deelay Kul o se att han föll på eget grepp så att säga, me happy =) Det ska straffa sig att vilja få ner matchen på mattan =)
Mattias777 Ush, sådana här grisfighter vill man inte se:( Var det en bild av sig sjäv han hade tatuerat på armen eller var det en bild på Elvis när han var på dekis:o
Mattias777 Den lilla killen i nästa match är minst sagt duktig på BJJ. Sätter en rödzebra på att han vinner=)
c90368 Stormen har lagt sig;) Ni får ha tråden för er själva. Ja, jag har lovat att jag har postat mitt sista negativa inlägg om sporten. Men jag kunde inte låta bli att posta en liten blänkare när jag läser era egna inlägg. Utifrån dem så vill jag helst inte veta vad som har hänt i ringen på riktigt;)
Lutt Ja alla har vi olika böjjningar =)=)=)=) Hehe men BJJ är ju kul....alltid roligt att se folk som förlorar på exempelvis tap out.
Mattias777 nä jag surfar istället......borde inte domaren döma upp oftare när inget händer Ja, det där liknade mer ett Staffan Westerberg program, nä jag skall inte vara så elak men vilken skräp matchB(
deelay aja Lutt e ju glad nu iaf efter allt krälande =) Nu hoppas vi på lite mer "match" och mindre hångel mellan en föredetting och en kubik med skadad hand.
cichlids4fun lite surt när en varning för obehagliga scener läggs in i rutan........men iof så sitter man ju på helspänn och väntar på det otäcka, vicka asgamar man e ;)
Lutt aja Lutt e ju glad nu iaf efter allt krälande =) Nu hoppas vi på lite mer "match" och mindre hångel mellan en föredetting och en kubik med skadad hand. Haha Det är väl bättre det än att de står upp och stirrar på varandra och spelar svårflörtade:P
deelay Ja han va grym han shogun... eller inte, klarade knappt av en 44 årig kille, skandal faktiskt.