Bjorn-9 Nej..kommer inte att vara medlem iår. Fick inte CB nr 1 och 4 , fast att jag påminde redaktionen. :(
Ola-Svensson BjöNej..kommer inte att vara medlem iår. Fick inte CB nr 1 och 4 , fast att jag påminde redaktionen. :(Vi ska omedelbart kolla upp vad som gått fel. Sånt här får helt enkelt inte inträffa! Vi återkommer.
Wilhelm Betalt - Kanske till och med köper ciklider i år. :) OT Du har väl skaffat ordentlig aptit på alla ciklidstämmor du går på? Så det är hög tid nu att skaffa ett par rediga ciklidkar! EoOT
Mikael-W BjöNej..kommer inte att vara medlem iår. Fick inte CB nr 1 och 4 , fast att jag påminde redaktionen. :( Hej Självfallet ska Du få Dina CB. Vi utreder vad som har hänt, jag har sänt Dig ett PM.
cichlids4fun Mikael Hej Självfallet ska Du få Dina CB. Vi utreder vad som har hänt, jag har sänt Dig ett PM. Om det är på detta viset, så tycker jag gott han kan få ett gratismedlemskap 2009 som kompensation
Byttorp Och efter ett par veckor med vinterkräksjuka, influensa, sälenresa och ännu mer influensa är så medlemsansvarig tillbaka och kan börja regga alla tillströmmande betalningar.
Niklas-Olsson Nu är det äntligen betalt...då hann man ju va me i utlottningen av boken också ju:) edit: läste precis denna tråd där det står att tidningen gått till tryck....hmmm, hur ska det hinnas få med vinnaren då om man är med i utlottningen om man betalar innan februari? http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60107
Ola-Svensson Niklas läste precis denna tråd där det står att tidningen gått till tryck....hmmm, hur ska det hinnas få med vinnaren då om man är med i utlottningen om man betalar innan februari? http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60107Hmmmmm. Vinnaren kommer att presenteras i nummer 2/2009 om vi inte kommer på en kreativ lösning....
cichlids4fun Ola Hmmmmm. Vinnaren kommer att presenteras i nummer 2/2009 om vi inte kommer på en kreativ lösning.... skriv på etiketten :D
cichlids4fun Skönt med kreativa ideer Peter, tyvärr är det inte genomförbart;) jorå man kan skriva stora etiketter.....med laserskrivare går det fort ;)