Varför inte skicka boken samtidig?
Ja det finns troligen rätt så många olika mer eller MINDRE kreativa förslag...
Man kanske tom kan sampacka boken och tidningen redan nere i Tjeckien, det måste ju vara det absolut smaraste...så kanske dom kan komma packade i samma plastpåse också (om dom får plats....)...humm låt se...well..jag skickar boken med bud ner till tjeckien (eller så trycker dom upp en ny bok, det är ju samma tryckeri som tryckt boken som även trycker tidningen)....kanske kan köra ett eller två ex..ja menar dom har ju ändå tryckplåtar och annat..kan ju inte vara så svårt att printa fram ett par ex....ctrl+p är det man trycker på va?
Eller så låter vi tidningarna komma hem till lagret och så tar jag och skickar boken till christer först för 80 kronor i frakt och så ber jag att han tejpar på tidningen utanpå mitt paket/brev och sedan skickar det vidare för ytterligare 80 kr plus kostanden för tidningens vikt.
Det skulle ju också kunna vara som så att jag låter christer skicka en tidning till mig så att jag kan lägga ner den i samma paket som boken..men det vore ju inte rätt mot vinnaren att behöva vänta så då är det kanske bäst att vi väntar med utskicket nån vecka extra så att vinnaren får tidningen och sin bok samtidigt som alla er andra...
Eller så kan det trots allt vara enklast att göra som jag tänkt från början....skicka boken i ett separat paket direkt hem till vinnaren och inte i samband med att tidningen kommer ut, utan istället ett par dagar innan..eller efter beroende på vad som passar mig bäst planeringsmässigt....men vad vet jag....:)