nils42Hej!
Jag är kanske så pass korkad att jag inte inser vitsen. Som enskild person kan jag göra mitt och har påpekat för " mina " politiker vad jag tycker. Behöver politikerna få mer uppmärksamhet om miljöproblem? FN? Vi får väl ändå hoppas att vi har att göra med politiker med normal begåvning och jag har svårt att inse vem av dem som inte inser att vi står inför ett problem.
Hälsn Nils
Du borde titta tillbaka i historien och undersöka hur liknande aktioner har förändrat världen, och gör det fortfarande, hela tiden inom massvis med områden. Det finns tusentals exempel på hur riktningen av tankebanorna hos beslutsfatare har förändrats på liknande sätt. Det är förvånande hur du inte inser detta.
Du är säkert en sådan person som inte tror på reklam men ändå dricker Coca Cola? ;)
Underskatta inte kampanjen, det kommer förändra, mer än om alla individer påstår att de drar sitt strå till stacken i det tysta och mer än om några ringer upp sina lokala politiker.
Jag inser att jag e litesen in i tråden, men men ;)
nils42Vi har våra folkvalda som för vår talan. Ta kontakt med din riksdagsman för det har jag gjort.
Ah, och hur gick det tycker du? :)