fishweed hmmm... så svårt va väl inte ämnet ändå eller? *-) här e vad jag kallar skönhet! en helt magisk plats när vi letade efter en sjö att fiska i! :D och vattnet va inte å klaga på heller! sicken grönska det va! :D
Rickard Niklas Vart e temat för denna veckan Rickard?;) Sorry jag har varit bortrest och inte varit på datorn. Hmmm vad skall man välja om inte SOL när det har varit så vackert väder.
fishweed Sorry jag har varit bortrest och inte varit på datorn. Hmmm vad skall man välja om inte SOL när det har varit så vackert väder. ah intressant! :) värsta är att imorgon lovar dom regn! :S iallafall över där jag är...
Oden70 I bland har temat sina "ljusa" stunder... Såg temat och visste direkt vad jag skulle fota ...... Solklart att motivet var givet, så varför vänta tills imorgon;) när det var 20 min kvar av måndagen:D
Micke Har man inte tillgång till riktig sol så finns det en dryck på systemet med samma namn. Här på Sveriges framsida har vi givetvis alltid tillgång till riktig vara :D. En hdr-bild från Kullaberg igår.
Oden70 Mitt motiv i dagsljus Tänkte visa mitt motiv i släckt tillstånd samt i dagsljus... Min kökslampa:)
Joakim-Draktoft Det förklarar varför den föregående bilden inte var cirkelformad upptill. Bra kort ändå. :D