Niklas-Olsson det nya temat är följande....... "GLÖD"..... ett ämne med vidd:Ddet blir spännande:D Guy_P...den glödde det om!
Guy_P Okey, jag diskar mig själv, glömde regeln om att bilden skulle tagits efter att ämnet hade redovisats. Tog bilden igår. :´(
Oden70 var tvungen att lägga upp en bild utanför tävlingen.... Detta foto skildrar för mig en "glöd" som bara barn kan ha när dom e unga och nyfikna.... Fotboll e något som många brinner för..... Barn som vuxna:)
Niklas-Olsson Den glödde det om om fishweed... var en dålig vecka med foton detta..nu får vi skärpa till oss. Lägger du upp ett nytt tema fishweed så får vi ta tag i detta?
fishweed Niklas Den glödde det om om fishweed... var en dålig vecka med foton detta..nu får vi skärpa till oss. Lägger du upp ett nytt tema fishweed så får vi ta tag i detta? tack! :) nytt ämne... hmmm... då är veckans ämne... "Fyrbenta djur"...
fishweed Då slänger jag in en fyrbent bjässe! :) bra tolkning! ;) tänkte själv lite på samma då jag har en grön sådan! :)
fishweed Mer en elefant än ett fyrbent djur. (den har säkert fyra ben någonstans) <:o) man kan undra var å när du tog bilden! ;)
Niklas-Olsson Några matvrak som står och väntar på att det ska bli dags att slänga på korvarna på grillen!
Niklas-Olsson Nu får vi allt komma igång med fotandet tycker jag:D Johan F...kommer du med ett nytt tema för nästa vecka under kvällen?