Det är nog väldigt väldigt sällan hyresvärden skulle ta på sig sånna kostnader utan utan det delar man på kollektivt i hela områden eller kvarter.
Och visst kan det bli dyrare för småförbrukare men totalkostnaden blir bra mycket mindre om man bara har en elmätare på ett helt område då man har en hel del förbrukning bakom sig vid förhandlingar om elavtalen.
Ingen verkar ju yttra sig angånde prisuppgifterna men jag tycker det vore interessant att veta. Visserligen nämde du Janne i något tidigare inlägg att det betalade din månadshyra så man kan ju uppskatta, men intressantare att se lite detaljerat.
ja det är alltid svårt att skriva om sådana saker om hur mycket man tjänar eller förlorar på sin hobby.
Det jag har försökt att göra i denna tråden det är att försöka förklara för er hur ni kan hålla ner kostnader och även ge lite tips på fiskar som är lönsamma att odla.
Jag skulle också vilja berätta hur man kan gå till väga när man säljer fiskar till zooaffärer och grossister på ett lönsamt sett.
Och även skulle jag vilja berätta hur mycket jag tog för mina fiskar till zooaffärer och grossister.
men jag vet inte om man ska hålla på och skriva om sådana saker, det kan vara lite känsligt, men det finns ju en del zoohandlare här på forumet dom kan väl ge sin åsikt.Janne