Nej det är inte ett ilandsproblem, och jag tycker inte heller att 19 st ska kommentara hur vi ska rädda en gammelskog. eller ännu värre klicka för en gammal skog, nej DET är ett ilandsproblem.Janne
Du får räkna igen Janne, jag får det till att drygt 60 personer som har deltagit i tråden (även om man räknar in en handfull personer som varit inne och gnällt i tråden). Frågan är om det inte är den tråden i forumet där flest deltagit?
Tråden har i alla fall all rätt att finnas i forumet, särkskilt när det finns en särskild kategori för miljöfrågor. Finns det plats för sport, musik och annat off topic (vilket jag anser att det ska finnas plats för), så finns det definitvit plats för miljöfrågor också. Det visar om inte annat intresset för den typen av trådar i forumet.
Vad som ska finnas med på förstasidan ser jag inte som ett jätteproblem, eftersom de flesta förmodligen ändå går direkt till forumet. Att flytta "ett klick för skogen"-tråden från "miljöfrågor" till "övrigt" känns rätt långsökt. Dessutom finns det som påtalats tidigare en hel del akvarierade frågor under "övrigt" som kanske borde lyftas fram på förstasidan.
Kanske skulle det mest logiska vara att ta med alla forumkatergorier på förstasidan? Då skulle det avspegla intresset och vad som faktiskt diskuteras i forumet.