RobinH Lite uttjatat med foto på samma fiskar men jag har inte fler arter så ni får hålla tillgodo med dessa...! 1. V.fenestrata "laguna de catemaco" hona hane 2. och 3. V.bifasciata "rio aqua dulce" ungfiskar ca 4-4,5cm, 280l karet dom går i nu e jävligt repigt därför e fotona inte speciellt bra.(ser nästan ut som små zonator fast med mer rött i??) 4. P.dovii är några jävla grävmaskiner all grus ligger upp mot rutan i mitten av karet, helt tommt på grus i både hörnen!:(!
RobinH Vieja sp. Coatzacoalcos yngel ca 5mm långa Jag va bara tvungen att lägga in några foto på dessa små liven oxå, en doppvärmare som gick isönder satte stopp för deras föräldrars liv tur jag sparade denna kullen.
JockeB Blir aldrig uttjatat Robin:) Fota på bara;) Mycket trevliga bilder, jaa Dovii vet hur man skyfflar sand;) hehehe..
Banderad Blir aldrig uttjatat Robin:) Fota på bara;) Mycket trevliga bilder, jaa Dovii vet hur man skyfflar sand;) hehehe.. Jag håller med. Ös på med bilder bara... /Jocke
Lundensis Jaa han ser mycket lovande ut, att han är blek på bilden beror på att jag just bytt vatten o då blir han så... Kan idag berätta att han har lekt med en lika fin hona;):D Jag är glad nu:) Grattis!
jinnarparen Vieja sp. Coatzacoalcos yngel ca 5mm långa Jag va bara tvungen att lägga in några foto på dessa små liven oxå, en doppvärmare som gick isönder satte stopp för deras föräldrars liv tur jag sparade denna kullen. Svärmor har tydligen ett makro också till kameran. Finfina bilder! Lämna inte tillbaka kameran, säg att den har försvunnit eller nåt....
RobinH Svärmor har tydligen ett makro också till kameran. Finfina bilder! Lämna inte tillbaka kameran, säg att den har försvunnit eller nåt.... Ja stämmer:D Tack så mycket.. Nä jag har inte lämnat tillbaka den än ju så jag kan ju lika bra ha den ett tag till hehehe..
Lundensis Ja stämmer:D Tack så mycket.. Nä jag har inte lämnat tillbaka den än ju så jag kan ju lika bra ha den ett tag till hehehe.. Se den som en julklapp.
Banderad Verkar som om det har blivit ett litet uppsving vad det gälller CA här på forumet igen. Ett antal aktiva trådar nu. Kul! /Jocke
FI Riktigt snygga bilder Robin! jag gillar bifasciatorna, de där kommer bli granna då de är så där fina redan nu
RobinH Riktigt snygga bilder Robin! jag gillar bifasciatorna, de där kommer bli granna då de är så där fina redan nu Tack. ja dom verkar lovande:) ett litet tag till sen e det dags för avyttring..:D
jinnarparen Midas igen...men denna variant har jag aldrig haft Har fått hem lite A Citrinellum igen, dock inte bara helröda.
RobinH Tips! det är en hane.... Shiit vilka närbilder! härtligt Rickard. Av fjällen att dömma ser det ut som en H.bartoni, men tänderna vet i fan har inte sett att dom har så stora??? Ska bli kul att se vad det kan vara för något:D