JockeB Några bilder så här på julaftons morgonen, GOD JUL till er alla:D Vieja Heterospila med familj.
JockeB Och mina favoriter just nu:) Dom blir bara vackrare o vackrare ju större dom blir.. Herichthys Cyanoguttatus hona.
dezplay Och mina faviriter just nu:) Dom blir bara vackrare o vackrare ju större dom blir.. Herichthys Cyanoguttatus hona. Ja jösses, inte mycket som slår den kostymen ;) GOJUUUUUL Xmas:)
jinnarparen Ja, bartoni tror jag också att det är. Jo, det var rätt svar. Tydligen alltför lätt.. Prova denna då. Hur många gånger har denna fisk lekt de senaste 55 dagarna
Lundensis Jo, det var rätt svar. Tydligen alltför lätt.. Prova denna då. Hur många gånger har denna fisk lekt de senaste 55 dagarna Du underskattar vår skicklighet. ;) Den har lekt 0 gånger. ;)
RobinH Jo, det var rätt svar. Tydligen alltför lätt.. Prova denna då. Hur många gånger har denna fisk lekt de senaste 55 dagarna 3gånger;)
RobinH ...o nu börjar han verkligen se gammal ut he ja hans mun ser ju inte riktigt rak ut, hur gammal e han nu? Har dom lekt 5ggr!!! :-| dom e ju fan värre än zebra cikliden.
RobinH ...o nu börjar han verkligen se gammal ut Vad använder du för objektiv till närbilderna?.. lite nyfiken:S
Cronan Riktigt fina bilder allihop:D. Nu ska jag rengöra filtermatta inte lika roligt men bätre än att köpa ny iaf.