kattsta Fullborni Mbenji Efter en vecka i akvariet tillsammans med två honor börjar hannen att gaska uppsig blir finare och finare. Tänkte sätta i hop den med mina stora honor senare som går med Tropheus golden kusamba. Tarmed en bild på katale hannen som lekte dag. Tomas
tomsand Fuelleborni Mbenji Efter en vecka i akvariet tillsammans med två honor börjar hannen att gaska uppsig blir finare och finare. Tänkte sätta i hop den med mina stora honor senare som går med Tropheus golden kusamba. Tarmed en bild på katale hannen som lekte dag. Tomas Riktigt läcker L.Fuelleborni Mbenji!:P
Johan-F Efter en vecka i akvariet tillsammans med två honor börjar hannen att gaska uppsig blir finare och finare. Tänkte sätta i hop den med mina stora honor senare som går med Tropheus golden kusamba. Tarmed en bild på katale hannen som lekte dag. Tomas De var snygga! Går det bra med att ha dem med troffar?
doohan Kattsta firre Minns inte om jag lagt upp denna bild, så med risk för senil dubbelpost, så lägger jag upp den då det är en elak snygging....
kattsta Minns inte om jag lagt upp denna bild, så med risk för senil dubbelpost, så lägger jag upp den då det är en elak snygging.... Fin bild Ronny vad är det för fisk. Tomas
kattsta Johan De var snygga! Går det bra med att ha dem med troffar? Funkar jättebra att blanda Fullborni med troffar . Har Tchalo med musanga och dubbar. Katale går med mina Kalambo Haft Chinakvase med Kasanga Mbenji med Golden Kusamba. Tomas
MrFish -Kan bara instämma . Jag gör -exakt- samma sak. Dvs Jag blandar yngel av helt olika ursprung. Jag har märkt att det finns fördelar till att göra så.
doohan Tack! Men det är du som taget detta foto å jag lade bara ut det i tråden för extra fula malawi ;) Osäker men jag tror det kan vara en Fuelluborni eller hur det nu stavas.... Fin bild Ronny vad är det för fisk. Tomas
kattsta Men det är du som taget detta foto å jag lade bara ut det i tråden för extra fula malawi ;) Osäker men jag tror det kan vara en Fuelluborni eller hur det nu stavas.... Det är en L.Trawawasse Higga Reef MC hanne Tomas
doohan :) Ser ju lika ut dessa två :) Så jag var ju ganska nära!!! Det är en L.Trawawasse Higga Reef MC hanne Tomas
Johan-F Funkar jättebra att blanda Fullborni med troffar . Har Tchalo med musanga och dubbar. Katale går med mina Kalambo Haft Chinakvase med Kasanga Mbenji med Golden Kusamba. Tomas Tack, då gäller det att hitta några fina fuelleborni alternativ trewavasae till mina troffar.
kattsta Johan Tack, då gäller det att hitta några fina fuelleborni alternativ trewavasae till mina troffar. Skulle nog ta fullborni det vet jag funkar. Tomas
kattsta Johan Tack, då gäller det att hitta några fina fuelleborni alternativ trewavasae till mina troffar. Här en bild på Fulliborni Mbenji och Golden Kasumba Tomas