Ciklidtok Letade GILLA-knappen ;) En bra tråd som jag har missat. Har själv papegojciklider och Flowerhorn :) papegojciklid Flowerhorn (Rose-Queen) Flowerhorn (Thai-Silk)
kattsta Min Mbenji Mcat och en trewavase Fina Danne min mbenji dog. Din Trawawasse Chilumba mc hanne är finare en mina. Fast jag har föräldrarnahttp://www.ciklid.org/forum/images/smilies/cry_smile_transp.gif Tomas
kattsta Min Mbenji Mcat och en trewavase Fina Danne min mbenji dog. Din Trawawasse Chilumba mc hanne är finare en mina. Fast jag har föräldrarna dom är mera oranga Tomas
pettss Ja det är vf från Sala. Tackar Tomas tyckte den såg bra ut när jag tog hem den men den blir bara snyggare med tiden. Idag tömde jag en Mbenji hona på ca 50st yngel :)
kattsta Ja det är vf från Sala. Tackar Tomas tyckte den såg bra ut när jag tog hem den men den blir bara snyggare med tiden. Idag tömde jag en Mbenji hona på ca 50st yngel :) Hoppas att det blir ett gäng Mc hannar. Tomas
doohan Undrar vad du matar dem med? Alger på stenarna men sanden ser kliniskt ren ut :) Du kanske dammsuger sanden/botten innan du fpter? Grymt snygga firrar i allefall....
tomsand Fulleborni Mbenji Mc ob Entligen en kull som gick hela vägen av Fullborni Mbenji Mc ob , vart mellan 30-35 st42303 Riktigt snygg fisk och en bra bild. Grattis till ynglen. GOTT NYTT ÅR!:D
doohan Snygg firre Tomas! Grattis till ynglen! Ett sent Gott nytt år! Snygg firre Tomas! Grattis till ynglen! Ett sent Gott nytt år!
Masinje Entligen en kull som gick hela vägen av Fullborni Mbenji Mc ob , vart mellan 30-35 st42303 Jäklar vad snygg den har blivit,hoppas det blir fler Mcats//Janne