Ola Tja, det är väl upp till dem, men om det skulle göra det hade det varit utmärkt. Jag hade garanterat följt trådarna. Det finns dessutom en funktion i forumet som gör att medlemmar kan ha en egen blogg (kolla Zoopet t ex). Vi har inte slagit på den funktionen då intresset inte funnits när vi frågat. Finns det intresse nu? Det finns andra funktioner som vi skulle kunna "marknadsföra" bättre som medlemmarnas akvarium. Allt detta är sådant som vi får ta tag i vid nästa version av sidan designas.
Ja det är självklart upp till dom, man kan ju inte tvinga någon att skriva.
Men ibland så sitter jag här och läser på ciklid.se.
Jag läser att en del av dom gamla rävarna , dom tycker att det är tjatigt att gång på gång svara på samma frågor, ja visst är det samma frågor gång på gång, ja visst kan vi länka till andra trådar.
Men, det är inte det den nya användaren vill. han vill ha svar på sina specicifika frågeställningar och det är det som gör att man får ett levande forum, det är att svara på samma fråga gång på gång och är man inte beredd att göra det, då ska man inte gnälla att man inte får till nya medlemmar.
Ps jag har läst på detta forum att vissa gamla rävar väljer sina ämnen efter vad dom är intresserade utav, det är ju därför ni får era mastodanttrådar som inte handlar om fisk utan något helt annat annat som inte den nya användaren vill läsa om.Janne