Kan inte du förklara för mig vad denna paragrafen innebär? Christer.
§18 Marknadsföring, recensioner och diskussioner av produkter får inte förekomma på forumet av person med ekonomiska intressen för produkten, utan postas i egenskap av privatperson i form av konsumentinformation. Undantag från detta kan ske efter erhållet tillstånd från styrelsen i de fall där medlem tagit fram någon form av medlemsrabatt för NCS medlemmar.
Men vad har egentligen den paragrafen alls att göra med denna tråden? Den handlar inte om "produkter"... Jag förstår inte. Är det tex OK om jag går till "Troffetråden 2010" och fyller upp den med en 20-30 inlägg som inte handlar om Troffar?
Ta nu inte detta personligt "malawijanne", du råkade bara vara den sista som skrev nått i detta icke-ämne. ;)
Vi undrade, vi frågade, vi tjatade och spekulerade i denna tråden... och tillslut, efter all för lång tid enligt mitt tålamod, så fick vi några få svar... bl.a med några bilder (en bild säger mer änn 1000 ord), vilket gjorde mig glad... jag blir alltid glad för de konstruktiva svaren jag får på mina inlägg och frågor här. :)
Att göra om hela tråden till en fråga om "Betalning" och om det är "Marknadsföring, recensioner och diskussioner av produkter" (har det skrivits något om produkter alls?) är så OT i denna tråden som det bara går... varför göra om denna trevliga tråd till något otrevligt? Jag är nog inte ensam om att vilja hålla liv i den på ett seriöst sätt... jag vill gärna få veta mera om XL-Zoo!
Kan inte någon forumvärd lyfta ut alla OT-inlägg till en egen tråd och låta oss som bryr oss om
ämnet få sitta här under våran korkek? Xmas:)