cichlids4fun Du behöver definitivt en ny mobil!! ;) Vad är det för fiskar på övre bilden? nänä mobilen använder jag normalt för att ringa med, till foto använder jag annat :D det är troffar mutation av karambaXmas:)
Eldnor Mysfisk Gissa vilken fisk Gillar dom Victoriaciklider? I så fall är det nog Nilabborre, ingen Neontetra direkt...
deelay några bilder på sista inköpta (ciklid)nanokaret, 220 liter:) Snyggt, kontrar med en RIKTIG ciklid =)
specmats snygg och troffen (bärnsten) är lik anthias i att de äter hela tiden, den ena från underlag och den andra i vattnet men båda tillhör (högt upp) abborrfiskarna:)
Wilhelm OB aulonocara småtting på 5cm som verkar lovande. Vad menar du med det? Att den kommer att bli snygg, och/eller att den blir ett bra avelsdjur?
StefanL OB aulonocara småtting på 5cm som verkar lovande. En sådan skulle jag vilja ha...den kommer bli rackarns fin.
deelay lite blek i färgerna ;) Konstigt... den e ju livrädd för det e någon läskig farbror som brukar skrämma dom med tuschpennor =) KILLROY WAS HERE!!!! eller va det CF ? =)