Eldnor Gulper Gissning förståss! Har läst att de första fenstrålarna i analfenan utvecklas till nått slags parningsorgan på hanarna. Har kan inget sånt ses så då antog jag att det var en hona. Har också läst att de har inre befruktning. Har dock inte provat att leka dom, jag har bara en än så länge, så det är obekräftade uppgifter.
cfakvarielagret En blå Languster djuret finns i butiken men filmen är från den tidigare ägaren http://www.youtube.com/watch?v=qCqqRYaO4og
deelay Snyggt! Känner igen bilden sen tidigare? Jo du har rätt, fast den gången va dom på varsin bild.
deelay Fler bilder Deelay ;) du har säkert ett gäng :D Hade lite dålig fantasi ikväll... får göra nått roligare i helgen.
HaE Snyggt collageXmas:)! Du borde sätta dig ner och göra några snygga wallpappers till oss andra här på forumet;).
pontus nu blir jag arg, vilka bilder ,,fan nu får det vara nog !! ;D så jävla vackert så man blir lite stum. (är ledig lite nu i dec. så jag kan komma o hämtA.) mvh / pontus
amini Alexander Ylipää;822651Vilka cichlor det fanns där. Läckra bilder på ynglen som äter upp varandra också =) skulle aldrig våga stoppa in fingret där inne, ser ut som mideavil akvaiet måste vart lätt ca 7000 l*
StefanL Alexander Ylipää;825234Nu har mitt andra saltvatten äntligen kommit :) Kör du bara saltvatten nu Alex? Inga Discus?
deelay Hade lite trist ikväll. Inte världens bästa, men dock bilder. snygg baenchi, odlar du något på dom? e det samma stam som du hade för flera år sedan när jag va o hälsade på ?